Friday 11 December 2009

Eten in de trein

Ik ben de hele dag in Middelburg geweest en straks ga ik met Pauline en een vriendin in de trein weer naar Groningen. Het was een rustige dag en ik heb genoten van het rondwandelen in een andere stad, de geweldige boekhandel die ze hier hebben en gewoon de rust van niets hoeven.

Ik heb een pastasalade gemaakt voor in de trein straks; het is een reis van ruim vier uur - als alles goed gaat - en mijn ervaring is dat je knap melig wordt als je alleen leeft op wat er op stations te koop is: snoep, frituurwaar, koffie... Dat is trouwens ook nog eens onbehoorlijk duur. Toen ik laatst uit dorstige wanhoop een flesje water wilde kopen, moest ik daar 2,25 voor neerleggen!

Enfin, wij gaan zo lekker picknicken met een pastasalade met boontjes, tomaat, pesto, avocado, veldsla en pijnboompitjes. En toe een stukje chocola...

2 comments:

L. said...

Dat is slim bekeken, klinkt erg lekker!

groetjes,
Lilian

Unknown said...

En dat was het ook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...